خانه » بهترین متخصص زنان در تهران + مشاوره و نوبت دهی

بهترین متخصص زنان در تهران + مشاوره و نوبت دهی

 

باوری اشتباه در میان بانوان رایج است این است که فکر می کنند تنها در هنگام زایمان، بارداری یا بیماری نیاز است به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه کنند. طبیعی است که این باور از پایه و اساس اشتباه است. نیاز به مراجعه های ادواری به بهترین دکتر زنان در تهران می تواند از بسیاری از بیماری هایی که ارگان های داخلی و خارجی اندام های تناسلی و تولید مثلی زنان را درگیر می کند جلوگیری کرده و به واسطه این مراجعات کیفیت زندگی و سلامتی فرد ارتقا یابد. اما حوزه تخصصی زنان به درمان بیماری ها منتهی نشده و جراحی زیبایی زنان نیز در حیطه فعالیت هایی می باشد که متخصص زنان با تجربه و کاربلد به آن اشراف کامل داشته و قادر است به بهبود کیفیت رابطه جنسی زنان نیز کمک شایانی کند. هدف از طرح این مبحث در سایت دکتر الهه ثناگو یکی از بهترین جراحان و متخصصان زنان و زایمان تهران ، آشنا کردن شما با ویژگی های لازم دکتر زنان خوب و با تجربه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

 

متخصص زنان - دکتر ثناگو

 

چرا باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنیم ؟

بسیاری از مشکلات دستگاه تناسلی بانوان نیازمند معاینه و بررسی های دقیق توسط بهترین دکتر زنان و زایمان تهران است. معاینه فیزیکی یکی از مهمترین نکاتی است که به تشخیص درست بیماری و انتخاب بهترین راه درمانی کمک شایانی می کند. متاسفانه در موارد بسیاری افراد اقدام به خود درمانی و استفاده از داروهای گیاهی یا خرید دارو از داروخانه می کنند. سلامت جسمی بانوان مساله بسیار با اهمیتی است که باید با احتیاط و وسواس زیادی به آن پرداخته شود. اگر با مواردی مشابه موارد زیر مواجه شدید حتما به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه کنید:

  1. در هنگام حاملگی
  2. در زمان بروز اختلالات در سیکل ماهانه
  3. نمود پیدا کردن مشکلات در لگن و اندام تناسلی
  4. بروز بیماری هایی مانند خونریزی های شدید در حین قاعدگی یا در فواصل بین پریود
  5. مشاهده نشانه هایی نظیر بروز عفونت در ناحیه واژینال
  6. درمان سرطان رحم، سرطان دهانه رحم، کیست تخمدان، ناباروری و غیره
  7. دریافت مشاوره در زمینه راهکارهای زیبایی اندام تناسلی در زمینه بهبود برقراری روابط جنسی

آدرس مطب دکتر الهه ثناگو بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان و زیبایی در تهران  :

تهران ، مجیدیه شمالی ، میدان ملت ، خیابان قلیچ خانی ، پلاک ١٠٠

وظایف متخصص زنان و زایمان چیست؟

در موارد بسیاری افراد با مواجهه با مشکلات مختلف سردرگم هستند که حالا باید به چه پزشکی مراجعه کنند؟ اگر بدانید که یک پزشک زنان خوب در تهران چه وظایف و مسئولیت هایی دارد این امر به شما کمک می کند که تشخیص دهید باید به چه پزشکی مراجعه کنید و چه راهنمایی هایی را دریافت کنید؟ بدیهی است این تخصص از زیر مجموعه های پزشکی بوده که به طور متمرکز به درمان بیماری های دستگاه تولید مثل زنان می پردازد. شرح وظایف بهترین متخصص زنان در تهران بسیار گسترده است اما به طور کلی وظایفی که یک متخصص زنان خوب در تهران دارد به دو دسته درمان بیماری ها و درمان های زیبایی زنان تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

    1. مراقبتهای بارداری
    2. زایمان طبیعی و سزارین
    3. درمان ناباروری
    4. هستروسکوپی
    5. هیستروکتومی
    6. لاپاراسکوپی
    7. واژینوپلاستی
    8. لابیاپلاستی
    9. جراحی زیبایی واژن
    10. خشکی واژن
    11. ترشحات واژن
    12. چسبندگی رحم
    13. کیست تخمدان
    14. بارداری
    15. درمان بیماری هایی مانند فیبروم رحم، پولیپ، اختلالات قاعدگی، زگیل تناسلی و غیره
    16. جراحی زیبایی زنان
    17. انجام تست هایی نظیر پاپ اسمیر
برای دریافت مشاوره تخصصی با بهترین متخصص زنان در تهران دکتر ثناگو کلیک کنید.  02126318926
  • تبخال تناسلی

فردی که به ویروس تبخال تناسلی مبتلا می شود پس از مدتی بر روی ناحیه مورد نظر تاول هایی مشاهده می کند. معمولا تاول ها در زنان در قسمت مقعد و واژن بروز پیدا میکند. درمان تبخال تناسلی با توجه به شرایط بیمار توسط بهترین متخصص زنان در تهران انجام می گیرد. این بیماری با مصرف داروهای ضد ویروس و رعایت مواردی مثل  استفاده از لباس های تمییز و مناسب ، خشک نگه داشتن  ناحیه تناسلی به سادگی درمان می یابد.

 
 
  • تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان نام عامیانه ای است که در بین پزشکان متخصص با نام تخمدان پلی کیستیک یا pco رایج است. این بیماری بین زنان و دختران جوان معمولا رایج است. برخی از علائمی که تخمدان پلی کیستیک دارد شامل : افزایش تدریجی موهای صورت، رشد موهای زائد در ناحیه صورت مثل پشت لب یا زیر چانه و همچنین ضخیم شدن موهای بدن است. درمان بیماری تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک در تهران به صورت علامتی است، بدین معنا که با درمان علائم این بیماری تنها می توان بیماری را کنترل نمود و درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد ، اما با مراجعه به بهترین متخصص زنان در تهران ، می توان علائم آن را کنترل و تا حدودی کاهش داد. این نکته بسیار حائز اهمیت است که بایستی به تمامی افراد مبتلا به این بیماری گوشزد شود.

 

متخصص زنان و زایمان - دکتر ثناگو

 

  • خشکی واژن

یکی از بیماری های شایع در میان زنان خشکی واژن می باشد که نیاز به ویزیت توسط بهترین متخصص زنان در تهران را بالا می برد . این بیماری با افزایش سن و تغییر سطح هورمون ها ایجاد می شود، همین امر سبب می شود تا دیواره واژن نازک شود و منجر به خشکی واژن شود . خشکی واژن یک بیماری جدی در میان زنان که در سنین مختلف ایجاد می شود و فرد را درگیر می کند . معمولا این بیماری به دلیل کاهش سطح هورمون های بدن و نازک شدن دیواره واژن و کاهش ذخیره کلاژن ایجاد می گردد.

 

متخصص زنان و زایمان - دکتر ثناگو

  • لاپاراسکوپی

لاپاراسکوپی کیست تخمدان یک شیوه جدید درمانی است که متخصص زنان خوب تهران باید از تجربه و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار باشد. اگر این جراحی توسط بهترین دکتر زنان در تهران متبحر انجام بگیرد درمان بسیار موفق و مفیدی خواهد بود. این روش که در درمان کیست تخمدان نیز استفاده می شود جایگزین درمان های قدیمی شده است. این عمل یک پروسه درمانی کم تهاجمی است. در این روش بهترین متخصص زنان در تهران ناحیه مورد نظر تنها حدود یک تا پنج سانتیمتر برش داده می شود و از این طریق لاپاراسکوپ وارد بدن می شود.

لاپاراسکوپ وسیله ای است که به کمک آن می توان به بررسی و تشخیص بیماری ها پرداخت . پس از ورود لاپاراسکوپ گاز دی اکسید کربن که گازی قابل جذب است، فضای داخل رحم را پر می کند تا امکان دید بهترین دکتر و متخصص زنان و زایمان تهران بیشتر شود . ابتدا از طریق لاپاراسکوپ به تشخیص و بررسی فضای داخلی رحم می پردازیم و پس از شناسایی و تعیین محل کیست تخمدان اقدام به برداشتن کیست تخمدان از طریق لاپاراسکوپ می نماییم.

 

 
  • واژینسموس

گاهی پیش می آید که برخی از زنان با وجود تمایل و تلاش به برقراری رابطه جنسی عضلات کف لگن و ورودی واژن آنان به صورت غیرارادی منقبض می شود و این امر سبب می گردد تا دخول صورت نگیرد یا دردناک باشد. جالب است بدانید که به چنین شرایطی واژینیسموس می گویند و نیاز است توسط بهترین متخصص زنان در تهران معاینه شوند برای درمان این بیماری باید همچون بیماری های دیگر ابتدا علت ابتلا به آن ریشه یابی شود و سپس درمان متناسب آن صورت می پذیرد.

از جمله راه های درمانی درمان دارویی است .گاهی ممکن است با تشخیص بهترین دکتر زنان در تهران نیاز به مصرف داروهایی مثل داروهای ضد افسردگی باشد. گاهی لازم است از دیلاتورهای داخل واژینال کمک گرفته شود تا به تدریج قطر آن ها بزرگ تر شده و بیمار بتواند از قطر کوچک تا بزرگ کم کم ورود شی به داخل واژن را تجربه کرده و تحمل نماید، تا سبب گردد به تدریج عضلات کف لگن آزاد شود تا بتواند تماس جنسی داشته باشد. استفاده از بوتاکس و مواد بی حسی در لگن می تواند علائم بیمار را کمتر نماید و در برخی بیماران نتیجه بخش خواهد بود و سبب درمان واژینیسموس در تهران توسط بهترین متخصص زنان در تهران می شود.

صحبتهای خانم دکتر الهه ثناگو درباره بیماری واژینسموس

 

  • تست پاپ اسمیر

پاپ اسمیر تستی است که یکسری از سلول های دهانه رحم شما به وسیله یک براش خیلی کوچک برداشته میشود و در آزمایشگاه توسط متخصص بررسی میشود و تغییرات سلولی بررسی می شود. بدین وسیله بهترین متخصص زنان تهران میتواند به سلامت سلول های دهانه رحم شما پی ببرد. تست پاپ اسمیر به روش های مختلفی انجام می شود. از انواع قدیمی آن به این صورت است که به جای براش از یکسری چوب های خیلی نازک استفاده میشود و سلولها بدین وسیله جمع آوری شده و بعد روی لام کشیده می شود و یک فیکساتور روی آن زده می شود. سپس لام به آزمایشگاه به جهت بررسی ارسال می گردد.
در این روش خطا زیاداست آلودگی هایی که با خون و موکوس همراه میشود، خطای تست را بالا می برد.
اکنون برای انجام این تست شما در پوزیشن معاینه قرار می گیرید. بهترین متخصص زنان در تهران به وسیله دستگاه اسپکولام یا همان وسیله معاینه که داخل واژن قرار داده میشود. و از یک براش خیلی نازک استفاده می کند که آنرا بر روی دهانه رحم می کشد و سلولهایی که از این طریق جمع آوری می شود به آزمایشگاه فرستاده میشود.

به هنگام مراجعه به پزشک زنان باید چه انتظاراتی داشته باشیم؟

  1. پزشک زنان دستگاه تناسلی مثل شما را از لحاظ خارجی و داخلی معاینه می ‌کند.
  2. بررسی سینه‌ ها از نظر وجود هرگونه کیست یا غده نیز از دیگر مواردی است که توسط پزشک انجام می‌ شود. این بررسی می‌ تواند به صورت لمس با دست یا تصویر‌برداری ماموگرافی باشد. بهتر است بدانید که بررسی‌ های فیزیکی سینه‌ ها نقش مهمی در پیشگیری از سرطان سینه ایفا می‌ کند.
  3. پزشک زنان به معاینه ناحیه تناسلی بانوان ، که به عنوان فرج شناخته می‌ شود ، نیز می‌ پردازد.
  4. آزمون لگنی یکی دیگر از مراحل معاینه است که در آن پزشک با یک یا دو انگشت که به لوبریکانت آغشته شده است ، داخل واژن را معاینه می ‌کند. دست دیگر پزشک بر روی معده شما (بالای ناف) فشار وارد می کند تا اندازه ، شکل و موقعیت رحم و تخمدان‌ ها را بررسی کند. در این فرآیند ، واژن ، دهانه رحم ، لوله‌ های فالوپ و رکتوم نیز مورد ارزیابی قرار می ‌گیرند.
  5. برای بررسی داخل واژن ، بهترین متخصص زنان در تهران از ابزاری به نام اسپکولوم استفاده می ‌کند. این وسیله واژن را موقتاً باز می ‌کند تا پزشک بتواند دهانه رحم را به دقت معاینه کند. در صورت نیاز ، تست پاپ اسمیر نیز انجام می‌ شود. اگر پزشک مشکلی را تشخیص دهد ، از تست پاپ اسمیر برای نمونه ‌برداری استفاده می‌ شود. در این تست ، نمونه ‌ای از دهانه رحم برداشته شده و از نظر عفونت‌ های مختلف مورد بررسی قرار می‌ گیرد.
  6. با انجام هر یک از این مراحل توسط پزشک و جراح زنان ، در صورت مشاهده هر نوع عارضه‌ ای، روند درمانی مناسبی برای شما در نظر گرفته خواهد شد. این معاینات به شما اطمینان می‌ دهند که در صورت وجود هرگونه مشکلی ، به موقع تحت درمان قرار خواهید گرفت.
برای دریافت مشاوره با بهترین متخصص زنان در تهران دکتر ثناگو کلیک کنید.  09361920441

توصیه بهترین متخصص زنان تهران برای زگیل تناسلی

زگیل های تناسلی رایج ترین عفونت های انتقال یافته از راه جنسی که می تواند شریک جنسی شما را نیز مبتلا کند. مراجعه به متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی یک راهکار منطقی برای رهایی از شر این بیماری می باشد. این زگیل ها با درگیر کردن نواحی کشاله ران، مقعد، رکتوم، واژن و دهانه رحم می توانند مشکلات دغدغه آفرینی را برای فرد مبتلا به وجود آورد. با توجه به واگیر دار بودن این زگیل ها به هیج وجه نباید درمان آنها را پشت گوش انداخت. بهترین متخصص زنان در تهران با استفاده از تکنیک هایی از قبیل الکتروکاتری، فریزینگ، درمان لیزر، تکنیک LEEP، داروهای موضعی یا جراحی اقدام به درمان این بیماری می کند.

درمان ویروس اچ پی وی HPV توسط بهترین دکتر زنان تهران

اچ پی وی یکی از بیماری های چالش برانگیز است که خیلی از دختران جوان را به خود درگیر کرده است. ویروس اچ پی وی یا ویروس پاپیلومای انسانی یک ویروسی است که انواع های مختلف دارد و حدود صد تا صد و پنجاه نوع از این ویروس شناسایی شده است، ولی چهار نوع اصلی؛ شش، یازده، شانزده و هجده انواعی هستند که در اکثر سرطان های دهانه رحم جداسازی شدند و برای همین این ویروس اهمیت پیدا کرده و خیلی راجع به آن صحبت شده است.

گاهی ممکن است فرد متوجه ابتلا خود به بیماری نشده باشد و همین عامل موجب ابتلا و درگیری فرد به بیماری سرطان دهانه رحم شده است. طبق گفته های بهترین متخصص زنان در تهران ، در چنین شرایطی فرد علائم متفاوتی همچون احساس سنگینی داخل لگن، ترشحات بدبو و غیرطبیعی، درد و احساس ناراحتی مداوم در ناحیه تناسلی خواهد داشت. گفتنی است در اکثریت مواقع آلودگی به ویروس اچ پی وی بدون علامت است که انجام پاپ اسمیر و بررسی HPV می تواند به تشخیص بیماری و درمان به موقع کمک بسزایی نماید

علائم ویروس HPV از زبان دکتر الهه ثناگو بهترین متخصص زنان و زایمان تهران

 
 

چرا مراجعه به متخصص زنان در تهران مهم است؟

از آن جایی که سلامت زنان از اهیمت ویژه ای برخوردار است چرا که می تواند تضمین کننده سلامت نسل باشد، دولت ها در سراسر دنیا به این مقوله توجه زیادی نشان می دهند. با شناسایی و درمان بیماری هایی که ارگان های زنانه را درگیر می کنند به تداوم نسلی سالم کمک می شود. بدیهی است برای پیشگیری از بیماری ها و داشتن بدنی سالم ، نیاز است به صورت ادواری به دکتر زنان جهت کنترل و چکاپ های روتین مراجعه شود. از سویی دیگر در صورت بیماری نیز برای کنترل روند درمان نیاز است به دکتر و متخصص زنان در فواصل تعیین شده از جانب ایشان مراجعه کنید.

در هنگام حاملگی نیز بهترین خدمات از جانب بهترین متخصص زنان در تهران که گرایش زنان و زایمان را برای فعالیت حرفه ای خود در نظر گرفته است، قابل ارائه بوده و آموزش های مراقبت های بارداری و پس از آن نیز در جلسات مشاوره ارائه می شوند. در این بازه زمانی غربالگری و آزمایشات لازم برای سلامت جنین و غیره از جانب بهترین دکتر زنان در تهران تجویز می شوند. در نهایت در مواردی نیز برخی پزشکان به طور متمرکز بر زیبایی زنان فعالیت های گسترده ای داشته و برای جراحی های زیبایی زنان نیاز است با این گروه مشورت نمایید تا بهترین شیوه زیبایی از جمله لابیاپلاستی، پرینورافی، جوانسازی واژن و غیره از سوی ایشان اتخاذ شود.

چه زمان باید به بهترین دکتر زنان مجیدیه شمالی مراجعه کنیم؟

بر اساس گزارش کالج آمریکایی ACOG بانوان باید از سنین 13 الی 15 سالگی اولین مراجعه خود به متخصص زنان را آغاز کرده و طبق یک الگوی دوره ای برای اطمینان از صحت و سلامت خود این فرایند را ادامه دهند. بعلاوه در صورت تجربه علائم زیر نیز لازم است به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه کنیم:

  • قائدگی های دردناک
  • خونریزی واژن با یک الگوی نامنظم
  • ناتوانی در بارداری
  • بوی بد واژن
  • درد لگن
  • درد در طول رابطه جنسی
  • مشاهده توده های برامده و رشد کرده در ناحیه واژن

آدرس اینستاگرام بهترین متخصص زنان در تهران دکتر الهه ثناگو 

بهترین متخصص زنان در تهران _ دکتر الهه ثناگو

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران  چه معایناتی را انجام می دهد؟

معایناتی که  توسط یک دکتر زنان و زایمان خوب به منظور تشخیص بیماری های زنان طی چند مرحله انجام می شود عبارت است از:

  • معاینه فیزیکی

مشاهده شکم باید از نظر مواردی چون نشانه های توده شکمی، ارگانومگالی و یا اتساع که ممکن است حاکی از وجود اسیت یا انسداد روده باشد.

  • معاینه لگن

معاینه لگنی معمولاً به دلیل بررسی ژنیتال خارجی، مدخل واژن، واژن و سرویکس، معاینه دو دستی، معاینه رکتوم و غیره توسط بهترین متخصص زنان در تهران یا سایر شهر های ایران ، تجویز می شود.

  • معاینه اطفال

چنانچه کودکی با علائم ژنیتال مانند خارش، ترشح، سوزش یا خونریزی حین ادرار کردن مراجعه کند باید معاینه فیزیکی دقیق صورت گیرد. معمولاً جهت معاینه یک کودک کم سن و سال، وضعیت (پای غورباغه) مناسب است . گاهی می توان مادر را روی تخت معاینه قرار داده و کودک را در آغوش مادر قرار داد و او را معاینه کرد. همچنین وضعیت سجده نیز ممکن است مفید باشد.

  • معاینه نوجوان

اگر نوجوانی با خونریزی شدید به بهترین متخصص زنان و زایمان تهران مراجعه کند، در صورت سابقه ی آمیزشی جنسی، مثبت بودن تست بارداری، دردهای شکمی، آنمی واضح یا عدم ثبات همودینامیک لازم است تحت معاینه لگنی قرار گیرد. در نوجوانانی که کمی بعد از منارک، سابقه سیکل های قاعدگی نامنظم دارند و کسانی که به طور مطمئن جهت پیگیری مراجعه می نمایند، انجام معاینه لگنی ممکن است به تعویق انداخته شود. جهت انجام معاینه ی موفقیت آمیز در یک نوجوان، کسب اعتماد بیمار، توضیح اجزای معاینه، اجتناب از انجام اجزای غیر ضروری معاینه و استفاده از یک روش دقیق و آرام ضروری است.

دکتر الهه ثناگو بهترین متخصص زنان و زایمان تهران

 

 

چگونه می توان بهترین متخصص زنان در تهران را انتخاب کرد؟

اکثر زنان تجربه بیماری های زنان را داشته اند و خیلی از اوقات از به زبان آوردن آن ها شرمسار بودند. سوال اکثر زنان جامعه ما این است که چگونه می توان یک دکتر زنان خوب را انتخاب کرد؟ بهترین متخصص زنان در تهران نقش بسزایی در تشخیص و درمان بیماری های فرد و همچنین زایمان و مراقبت های دوران بارداری دارد. یافتن یک پزشک زنان خوب در تهران همچون دکتر ثناگو در رفع مشکل زنان بسیار موثر بوده و در صورتی که فردی نتواند پزشک زنان خوب را بیابد به طبع مشکلات پیچیده تری برای او پیش خواهد آمد.

شیوه های تشخیص و درمان از سوی بهترین متخصص زنان تهران

دکتر زنان با تجربه کافی، در وهله ابتدایی با طرح سوالاتی می تواند تا حدودی به نوع عارضه پی برده اما نیاز است برای تشخیصی دقیق تر از راهکارهای موجود استفاده نماید تا شدت بیماری به تشخیص ایشان برسد. در ادامه به بخشی از این موارد اشاره نموده ایم:

  • آزمایشات
  • سونوگرافی
  • لاپاراسکوپی
  • هیستروکتومی
  • هیستروسکوپی
  • تست پاپ اسمیر

توصیه های مفید برای یافتن بهترین متخصص زنان در تهران

قبل از آنکه اقدام به هر کاری کنیم بهتر است ابتدا معیاری های یک بهترین دکتر زنان در تهران را بشناسیم. برای شناخت ویژگی های یک پزشک زنان خوب با ما همراه باشید.

  • ارزیابی پزشک بر حسب تجربه و مهارت

اولین و مهم ترین معیار ارزیابی یک متخصص زنان خوب در تهران تجربه و مهارت او است . بهتر است قبل از آنکه به سراغ یک متخصص بروید ابتدا سوابق تحصیلی ایشان و مدت زمانی که صرف درمان های پزشکی کرده اند، را مورد ارزیابی قرار دهید.

  • بیمار محور بودن

بیشتر اوقات افراد سعی دارند به کسانی مراجعه کنند که بتوانند با صبر و حوصله و دقت کافی به حرف ها و نگرانی های آن ها گوش فرا دهد و رفتاری صمیمانه با آن ها داشته باشد. معمولا افراد تمایل دارند به سراغ پزشکانی بروند که با آن ها چنین ارتباطی را برقرار نماید، لذا در اولویت قرار دادن بیمار و اهمیت دادن به آن ها برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • موقعیت جغرافیایی مطب

یکی از موضوعاتی که برای مراجعه کنندگان به بهترین متخصص زنان در تهران اهمیت دارد، موقعیت جغرافیایی مطب است، زیرا دسترسی آسان به مطب پزشک به دلیل تعداد دفعات مراجعه و طول دوره درمان، همچنین در مسیر کم ترافیک بودن برای عموم افراد بسیار مهم می باشد. همان طور که می دانید درست است، موقعیت جغرافیایی مناسب و در دسترس بودن بسیار حائز اهمیت می باشد اما نباید یک پزشک را تنها به دلیل در دسترس بودن انتخاب نمود، باید به دیگر ویژگی های پزشک نیز دقت کافی شود.

  • ارتباط موثر

بیمار باید احساس راحتی با پزشک زنان خود کند به گونه ای که بتواند به طور کامل به پزشک خود اطمینان کند و تمام مسائل شخصی در مورد بیماری خود را  مطرح کند از دیگر خصوصیات یک متخصص زنان خوب می توان به رازدار بودن و رو راست بودن آن اشاره کرد.

  • دانش

علاوه بر داشتن تخصص زنان ، نیاز است دکتر مورد نظر شما از متدهای روز دنیا برای دستیابی به تشخیص و درمان برخوردار باشند. به عبارتی دیگر تخصص و کسب اطلاعات کافی تکمیل کننده یک دیگر بوده و هدف اصلی را که درمان است میسرتر می نمایند.

  • مهارت

ترکیب مهارت و تجربه می تواند به طور معجزه آسایی روند درمان را اصولی پیش برده و سلامتی را هر چه زودتر به بیمار برگرداند. بنابراین در انتخاب بهترین متخصص زنان در تهران یا شهر سکونت خود، به مولفه تجربه و تبحر بالای ایشان دقت ویژه ای داشته باشید.

  • اخلاق حرفه ای

دغدغه مند بودن دکتر منتخب حس اعتماد را در شما برانگیخته و شما با آرامش و اطمینان بیشتری خود را برای روند درمان یا جراحی زیبایی به دست دکتر می سپارید. وجدان کاری و وقت شناس بودن نیز عامل های مهمی در اخلاق حرفه ای هستند. بهترین متخصص زنان در تهران اطلاعات کافی را در زمینه روند درمان در اختیار بیمار گذاشته تا فرد با آگاهی در این مسیر گام بردارد. از سویی دیگر داشتن کادری با حوصله که با احترام با بیماران رفتار می کنند ، از جمله خواسته های به حق بیماران است.

از دیگر ویژگی های بهترین دکتر زنان و زایمان عبارت است از:

  • اعتبار و خوشنامی
  • دارای ارزش های یکسان
  • رفتار مناسب و مسئولیت پذیر
  • آشنایی با تکنیک های روز پزشکی و درمان بیماری های زنان

 

 

5 راه ارتباطی عالی برای انتخاب بهترین متخصص زنان تهران

  • صفحات مجازی را دنبال کنید.

یکی از ساده ترین راه ها دنبال کردن صفحات مجازی پزشکان است. در برنامه هایی همچون اینستاگرام این روزها محتواهای بسیار مفیدی در زمینه انواع بیماری های مرتبط با زنان تولید می شود. همچنین تماشای تجربه مراجعه کننده های قبلی بهترین متخصص زنان در تهران می تواند به شما در انتخاب یک دکتر زنان خوب در تهران کمک کند.

  • با دوستان و آشنایان مشورت کنید.

همه ما دوستان و آشنایانی در اطراف خود داریم که جویا شدن از آنها می تواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد. از تجربه اطرافیان استفاده کنید تا بتوانید یک پزشک مناسب برای درمان بیماری ها و انجام جراحی های لازم بیابید. 

  • مشاوره آنلاین بگیرید.

بسیاری از افراد دوست دارند که ابتدا از نظر چند متخصص مطلع شده و سپس به این تشخیص برسند که بهترین درمان و راه درمانی مناسب آنها چیست. برای این کار بهترین راه مشورت آنلاین است. بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری داشته باشید و در ترافیک شهرهای کلان گیر بیافتید؛ از مشاوره آنلاین پزشکان متخصص استفاده کنید. شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم تماس سایت یا تماس با شماره های مندرج در سایت با دکتر الهه ثناگو بهترین متخصص زنان در تهران، گفتگو کنید و سوالات خود را از ایشان بپرسید.

  • از مراجعین قبلی پرس و چو کنید.

بسیاری از مراجعین ممکن است به دلایل مشابهی نزد یک پزشک بروند. با وجود اینکه برای هر بیمار نسخه ای جداگانه با توجه به شرایط وی به او داده می شود، اما نتیجه مطلوبی که بیمار از مراحل درمانی خود می گیرد می تواند تجربه ای مفید برای سایرین نیز باشد.

  • حضورا به مطب مراجعه کنید.

پس از آنکه اطلاعات لازم را درباره بهترین متخصص زنان در تهران  مورد نظر بدست آوردید و همچنین هدف خود را از مراجعه به پزشک مراجعه کردید بهترین راه ارتباط حضوری و فیزیکی است. به مطب بروید رودر رو با پزشک خود صحبت کنید مشکلات خود را بیان کنید و از پزشک زنان در تهران خود درباره بهترین راه درمانی خود مشورت های لازم را بگیرید.

به یاد داشته باشید متخصص زنان امین شماست.

هنگامی بانوان یا دختران جوان به دلایل و اهداف مختلف به دکتر زنان مراجعه می کنند پس از طرح مشکل خود، در گام ابتدایی الزامیست تحت معاینات بالینی قرار بگیرند. به همین دلیل خجالت و نگرانی را کنار گذاشته و به دکتر خود اعتماد نمایید. تشخیص نوع عارضه ها، تصمیم گیری در مورد روند درمان، اتخاذ بهترین تکنیک زیبایی در جوانسازی واژن و غیره همگی نیازمند معاینه بالینی از اندام تناسلی می باشد.

بهترین متخصص زنان تهران چه نوع جراحی های زیبایی زنان را انجام می دهد؟

همانطور که در بخش قبل به آن پرداخته شد، گرایش پزشکان با یکدیگر متفاوت است. برخی در زمینه درمان، برخی در زمینه زایمان و بارداری و گروه دیگر نیز در جراحی زیبایی زنان تخصص دارند. بنابراین اگر تمایل به انجام عمل زیبایی در اندام تناسلی خود گرفته اید، الزامیست برای دستیابی به بهترین و ایده آل ترین نتیجه به پزشک زیبایی زنان مراجعه نمایید. با این کار به خود کمک کرده اید تا طول درمان تان کوتاه تر و عوارض پس از عمل به حداقل میزان خود برسد. اما سوال اینجاست که بهترین متخصص زنان در تهران در حیطه زیبایی چه اعمالی انجام می دهد؟ در ادامه لیست فعالیت های دکتر زنان زیبایی را آورده ایم.

  • سفیدسازی واژن

هر چند عوامل متعددی مانند نژاد، وراثت، عوامل محیطی و غیره در رنگ لابیا و پوست ناحیه تناسلی فرد نقش داشته اما می توان با تکنیک سفیدسازی ، رنگ آن را چند درجه روشن تر نمود.

  • لابیاپلاستی

این جراحی با هدف اعمال تغییرات در لابیای ماژور و مینور انجام می شود. به دنبال این عمل زیبایی توسط بهترین متخصص زنان تهران ، فرم لابیا به سمت بهبود شکل ظاهر و کوچک شدن اندازه لابیا تغییر نموده و همین مساله بر رابطه جنسی و فعالیت های روزمره مانند فعالیت ورزشی نیز تاثیر می گذارد.

  • پرینورافی

نوعی جراحی است که با تنگ کردن دیواره های واژن مرتبط است و با انجام آن کیفیت برقراری رابطه جنسی افزایش می یابد چرا که عضلات داخلی این اندام کاملا به یکدیگر نزدیک می شوند.

  • تزریق ژل به واژن

با تزریق دوز معینی ژل با لابیا برجستگی آن بیشتر شده و فرمی زیباتر به خود می گیرد. دریافت نتیجه مطلوب تنها از سوی بهترین متخصص زنان در تهران که در حیطه زیبایی کاملا خبره است، قابل دستیابی می باشد.

  • تزریق چربی به واژن

این پروسه با تزریق فیلر به واژن تفاوت های اساسی دارد چرا که چربی از بدن خود فرد تامین شده و بالطبع میزان ماندگاری آن نیز بیشتر می شود.

  • واژینوپلاستی

در حین این جراحی، عضلات کف لگن زن سفت تر شده و همین عامل سبب می شود رضایت زوجین از مقاربت بیشتر گردد.

  • تنگ کردن واژن

پروسیجر تنگ کردن با تکنیک های مختلفی مانند نخ، تنگ کردن با لیزر، آر اف و غیره امکان پذیر است.

✔ نکته: اغلب جراحی های زنان که نام آن ها را در بالا آورده ایم، در مطب بهترین دکتر زنان در تهران به طور سرپایی قابل انجام هستند.

بیوگرافی دکتر الهه ثناگو

دکتر الهه ثناگو بهترین متخصص زنان در تهران دوره شش ساله پزشکی عمومی را در دانشگاه ایران به اتمام رساند و سپس در سال ١٣٨۴ دوران تخصص خود را در رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی به اتمام رسانید. سپس  حدود دو سال دوران طرح خود را در استان کرمانشاه در خدمت رسانی به مردم محروم شهرستان گیلان غرب سپری کرد و پس از آن به تهران بازگشت ایشان دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزش لاپاراسکوپی و اندومتریوز را در خدمت اساتید بزرگی چون استاد عادل شروین در تهران، استاد البرزی در شیراز و پروفسور arnaud wattiez در فرانسه گذرانده است .

 

متخصص زنان - دکتر ثناگو

 

خدماتی که توسط دکتر الهه ثناگو بهترین متخصص زنان در تهران ، ارائه می شود شامل:

  • مراقبت های بارداری
  • زایمان سزارین
  • زایمان طبیعی
  • زایمان بدون درد
  • درمان ناباروری
  • لابیاپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • انواع بیماری های زنان
  • لاپاراسکوپی
  • هیستروسکوپی
  • هیسترکتومی

آیا متخصص زنان مشکلات مربوط به مثانه را نیز درمان می کند؟

درمان مشکلات مربوط به مثانه به دست متخصص زنان به علائم مشاهده شده در بیمار وابسته است. متخصص زنان و زایمان به شما توصیه می کند تا مشکل مثانه خود را با یک اورولوژیست در میان بگذارید. برخی متخصصین زنان بیماری های مثانه از قبیل بی اختیاری ادرار را که در اثر ضعیف شدن کف لگن از دوره کودکی تا یائسگی اتفاق می افتد درمان می کنند.

بهترین متخصص زنان در تهران در طول معاینات و درمان از چه ابزاری استفاده می کند؟

متخصص زنان از ابزار متعددی در طول معاینه و درمان استفاده می کند. رایج ترین ابزار مورد استفاده این متخصص اسپکولوم نامیده می شود که ابزاری شبیه به منقار اردک بوده و برای باز کردن دیواره واژن استفاده می شود. این ابزار به متخصص زنان این امکان را می دهد تا کل ناحیه را مشاهده کرده و سلول ها را برای تست عفونت هایی از قبیل HPV جمع آوری کند.

از جلسه ویزیت بهترین دکتر زنان در تهران چه انتظاراتی دارید؟

متخصص در طول جلسه ویزیت یک تست داخلی و خارجی در اندام های تناسلی را انجام می دهد. سپس سینه ها را چک می کند تا از عدم وجود توده یا برآمدگی در آنها مطمئن شود. در خصوص فعالیت های جنسی تان شفاف و صادقانه حرف بزنید. اگر در طول قائدگی احساس درد می کنید به بهترین متخصص زنان در تهران اطلاع دهید. این اطلاعات به او کمک می کند تا تشخیص دقیق تری را به دست آورد. گاهی در صورت نیاز متخصص زنان تست ادرار یا خون را تجویز می کند. سپس آزمایش لگن انجام می شود و تست پاپ اسمیر تجویز می گردد.

بهترین جراح رحم در تهران

بسیاری از بانوان در سراسر دنیا با مشکلات مربوط به اندام تناسلی زنانه از قبیل سرطان رحم و تخمدان، فیبروم رحم، اندومتریوز، افتادگی رحم، خونریزی های شدید واژن و درد مزمن رحم دست و پنجه نرم می کنند. دانش پزشکی در اینجا هم راه حلی را برای کنترل و درمان بیماری ها یافته است. بهترین جراح رحم در تهران یا بهترین متخصص زنان در تهران با تکیه بر سازه های محکم دانش و مهارت خود، با انجام معاینات لازم بر روی بیمار بالقوه، به شناسایی مشکل پرداخته و آن را در شعاع متناسب با دانش قابل درک برای بیمار تشریح کرده و بر حسب نوع و شدت بیماری، راهکار مناسب را با هدف حل مشکل و درمان، پیشنهاد می نماید. در برخی موارد، هیسترکتومی یا جراحی برداشتن رحم راه حل درمان است.

این فرایند مانند هر جراحی ماژور دیگری خطرات و عوارض جانبی بالقوه ای را به همراه دارد. از اینرو، لازم است به دست یک متخصص زنان و زایمان و نازایی که از قابلیت لازم برای مدیریت خطرات و عوارض مرتبط با جراحی برخوردار است ، انجام شود. اگر جراحی رحم تنها راهکار نتیجه بخش در درمان بیماری تشخیص داده شود، یافتن متخصص صاحب تجربه، بعنوان بخش مهمی از روند درمان، اهمیت چشمگیری خواهد یافت. برخی از نکاتی که از چشم انداز دکتر الهه ثناگو یکی از بهترین ها در تخصص زنان و زایمان و نازایی و بهترین جراح رحم در تهران در پروسه یافتن جراح خوب می تواند راهگشا باشد شامل فاکتورهایی از قبیل تخصص بالا و دارا بودن گواهی MBBS و تخصص MD/MS در درمان امراض زنان است.

از دیگر عواملی که می تواند یک بهترین دکتر زنان تهران را به یک گزینه خوب در فرایند انتخاب بهترین متخصص زنان در تهران تبدیل کند، برخورداری از تجربه و تخصص در انجام جراحی و توانایی ارائه پشتیبانی جامع در سراسر پروسیجر می باشد. از نگاه این جراح حاذق، مشاهده ریویوهای سایر بیماران جراحی شده به دست یک جراح بالقوه می تواند نقش پر رنگی در کمک به درک حرفه ای بودن جراح، توانایی برای برقرای یک رابطه مبتنی بر تعامل در بیمار و ایفای نقش به مانند یک پرستار دلسوز در کنار بیمار است. اجرای مفاهیم یونیک ظهور کرده در خصوص حفظ ایمنی و سلامت بیمار چیزی است که یک جراح خوب قبل از ورود بیمار به اتاق عمل آنها را برای قابل پیشگیری کردن خطاهای پزشکی و محیطی و شرایط غیر قابل پیش بینی، مورد توجه خاص قرار می دهد. نتیجه همه این ملاحظات در کنار هم، دستیابی به یک نتیجه درمان ثمر بخش خواهد بود.

بهترین دکتر زنان و نازایی در تهران

مسیر فرزند دار شدن مسیری پر از فراز و نشیب است که بهترین پکیج مراقبت می تواند سفر در این مسیر را به یک تجربه هیجان انگیز تبدیل کند. با توجه به اینکه در این راه لازم است ملاحظات متعددی مد نظر قرار گیرد، دکتر الهه ثناگو بهترین دکتر زنان مجیدیه شمالی به پشتوانه دانش و تجربه خود رهنمودهایی ارزشمند را در طول جلهس مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

انتخاب پزشکی که به شکلی واقعی بتواند به باردار شدن شما کمک کند در همه زوجینی که قصد فرزند دار شدن را دارند یک الویت محسوب می شود. وقتی برای یافتن پزشک در گوگل سرچ می کنید، گزینه هایی را انتخاب کنید که دارای آمار موفقیت کاری بالا در دنیای واقعی باشند. با دقت و با تجزیه و تحلیل کافی، بهترین متخصص زنان در تهران را انتخاب کنید که بتواند شما را به رویای فرزند دار شدنتان برساند. وقتی در جلسه مشاوره با پزشک شرکت می کنید اگر حس می کنید یک مستمع دلسوز در کنار شماست که با همراهی پرسنل خود تلاش می کند احساس آرامش و امید را در سفر بارور شدن تان در شما ایجاد کند، قدم هایتان در دستیابی به هدف محکم تر می شود. بهترین پزشکان زنان و نازایی توانسته اند با بهره جستن از پیشرفته ترین تکنولوژی های باروری و جمع آوری اطلاعات ارزشمند برای اتخاذ آگاهانه ترین تصمیم و بحث درباره بهترین پکیج درمان، شما را در مسیر مستقیم رسیدن به نقطه هدف همراهی کنند.

 

 

سوالات متداولی که از پزشک زنان پرسیده می شود!!

  • برای درمان عفونت های زنانه باید به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

کلام آخر

هدف از این مقاله آشنایی اکثر افراد با ویژگی های بهترین متخصص زنان و زایمان تهران و شناخت بهتر وظایف یک دکتر زنان می باشد. امیدواریم با خواندن این مقاله با برخی از این ویژگی ها آشنا شده باشید تا بتوانیم با انتخاب درست پزشک از بروز مشکلات و عوارض احتمالی ناشی از جراحی ها و درمان بیماری ها بکاهیم. این نکته مهم را مجددا ذکر می کنیم که بانوان به جهت سلامتی خود لازم است در فواصل زمانی مختلف به متخصص زنان مراجعه کرده و چکاپ های لازم را انجام دهند. در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص جراحی زیبایی زنان و درمان بیماری ها، می توانید با شماره ۲۶۳۱۸۹۲۶ تماس حاصل نمایید.

 

دانلود مقاله : بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران دکتر الهه ثناگو PDF

 
دکتر الهه ثناگو متخصص زنان و زایمان

دکتر الهه ثناگو

جراح متخصص زنان زايمان و نازايی ـ لاپاراسكوپی، هيستروسكوپی
دكتر الهه ثناگو متخصص زنان زايمان نازايي دوره شش ساله پزشكي عمومي را در دانشگاه ايران به اتمام رساند
و سپس در سال ١٣٨٤ دوران تخصص خود را در رشته جراحي زنان و زايمان و نازايی به اتمام رسانيد.
سپس حدود دو سال دوران طرح خود را در استان كرمانشاه در خدمت رساني به مردم محروم
شهرستان گيلانغرب سپری كرد و پس از آن به تهران بازگشت .
ايشان دوره های كوتاه مدت و بلند مدت آموزش لاپارسكوپی و اندومتريوز را در خدمت اساتيد
بزرگی چون استاد عادل شروين در تهران، استاد البرزی در شيراز و پروفسور arnaud wattiez
در فرانسه گذرانده است .
سهامدار بیمارستان عرفان_نيايش

برچسب ها:
مقالات مرتبط
سفید کردن واژن با لیزر در تهران

سفید کردن واژن با لیزر در تهران

تاثیر سفید کردن واژن با لیزر چگونه است؟ ایا لیزر باعث سفیدی واژن میشود ؟ سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر در مطب توسط متخصص...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۲۱ دیدگاه ها
  1. سلام خانم دکتر ثناگو لابیاپلاستی هم انجام میدن ؟ اگر پاسخ مثبته میشه بفرمائید چجوری میتونم مشاوره بگیرم

    پاسخ
    • سلام بله جراحی های زیبایی مثل لابیاپلاستی توس خانم دکتر ثناگو انجام می شود . برای مشاوره هم می توانید به صورت حضوری به مطب مراجعه کنید و هم از طریق مشاوره آنلاین مشاوره بگیرید.

      پاسخ
  2. سلام من چند وقته عفونت گرفتم خیلی از داروهای گیاهی مختلف استفاده کردم نتیجه نگرفتم. میخواستم از خانم دکتر وقت بگیرم

    پاسخ
    • سلام
      باید به پزشک مراجعه کنید تا ابتدا دلیل عفونت مشخص شده سپس راه درمانی متناسب به شما ارائه شود.

      پاسخ
  3. خیلی مطلبتون خوب بود ممنون

    پاسخ
    • ممنون از شما

      پاسخ
  4. سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
    من ۳۱ سالمه و مجرد هستم .به علت لکه بینی بعد قاعدگی سونوگرافی انجام دادم و گفتن و پولیپ رحمی دارم . برای درمان در مجردها از چ روشی استفاده میشه؟

    پاسخ
    • سلام
      درمان پولیپ رحم بسته به شرایط بیمار و شدت بیماری متفاوت است برای خانم های باکره جراحی از طریق واژن انجام نمیگیرد. بهتر است به پزشک مراجعه کرده تا نوع روش درمان برای شما به وسیله پزشک مشخص شود

      پاسخ
  5. سلام برای زایمان میخواستم با خانم دکتر مشورت کنم میشه راهنمایی بفرمائید از چه طریقی میتونم با خانم دکتر کانکت بشم ؟؟ ممنون

    پاسخ
    • سلام برای مشاوره میتونید از مشاوره آنلاین ماوراطب استفاده کنید برای شروع روی لینک مشاوره آنلاین کلیک کنید

      پاسخ
  6. سلام این واژینسموس ک در مقاله توضیح دادین در اولین رابطه جنسی هم صدق میکنه ؟

    پاسخ
    • بله در اولین رابطه جنسی ممکن است مشکلاتی مثل واژینسموس وجود داشته باشد که توانایی ارتباط درست را از فرد می گیرد بنابراین مراجعه به متخصص زنان و انجام یک معاینه ساده می تواند گاها فرد را از رفتن به جلسات متعدد روانشناسی رها کند.

      پاسخ
  7. متخصص زنان میتونه جراحی ابدو هم انجام بده ؟

    پاسخ
    • اگر منظورتن ابدو حین سزارین هست معمولا توصیه نمیشه و برای جراحی ابدو کامل باید به پزشک متخصص پلاستیک مراجعه کنید

      پاسخ
  8. من به تجربه یکی از مراجعین قبلی خانم دکتر پیش ایشون جراحی سفید کردن واژن انجام دادم خیلی ام راضی ام واقعا تجربه خوبی بود خیلی اذیت بودم

    پاسخ
  9. سلام من زایمان دوممه و اولی رو سزارین شدم. دکتر گفت اگ شرایطت خوب باشه میتونی زایمان طبیعی انجام بدی به نظرتون احتمالش چقدره بتونم طبیعی بیارم. الان سه ماهمه

    پاسخ
    • سلام بهتر مورد بررسی قرار بگیره در صورت اوکی بودن شرایط بله میشه

      پاسخ
  10. سلام میخواستم بدونم تست پاپ اسمیر برای دختران باکره هم انجام میشه ؟

    پاسخ
    • خانم هایی که پرده بکارت شان سالم است و آسیب ندیده نمی توانند این تست را انجام دهند. معمولا بعد از نزدیکی و از 18 سالگیبه بعد به طور سالیانه انجام این تست به بانوان پیشنهاد میشود.

      پاسخ
  11. سلام من رفتم دکتر بهم گفتن مشکل چسبندگی رحم دارم باید چیکار کنم ؟؟ میخواستم برای زایمان اقدام کنم الان نمیدونم لاید چکار کنم ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز حتما تحت نظر پزشک متخصص باشین و مراحل درمانی رو طبق دستور پزشک پیگیری کنید.

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *