خانه » لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر

یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی زنان که بر روی ناحیه تناسلی خارجی انجام می شود عمل لابیاپلاستی است. این عمل در میان جراحی های زیبایی زنان بیشترین خواهان را دارد. زیبایی ناحیه تناسلی نه تنها موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود بلکه بر روی روابط زناشویی افراد هم تاثیر گذار خواهد بود. آناتومی ناحیه تناسلی به صورتی است که لب های کوچک توسط لب های بزرگ پوشیده می شود. البته فرم ناحیه تناسلی بسته به نژاد، ژنتیک، سن، زایمان، کاهش و افزایش وزن های زیاد، تحریکات انجام شده توسط خود فرد و دوره بلوغ متفاوت خواهد بود. لابیاپلاستی با لیزر به دلیل به کار گیری دستگاه لیزر و عدم نیاز به برش و بخیه و دلایل دیگری که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت در میان روش های انجام این فرایند پرطرفدار تر می باشد. از همین رو دکتر الهه ثناگو بهترین جراح زیبایی زنان در تهران از این روش برای افزایش زیبایی واژن و کوچک کردن لابیا ها استفاده می کند. 

 

لابیاپلاستی با لیزر در تهران - دکتر ثناگو

 

چه افرادی می توانند عمل لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهند ؟

این عمل به روش های متعددی انجام می شود که این روش های عبارت است از: جراحی سنتی و لابیاپلاستی با لیزر می باشد، که نوع تکنیک جراحی با توجه به آناتومی، سایز، ضخامت و شکل ظاهری ناحیه تناسلی برای فرد انجام می گردد. افرادی که لب های کوچک بزرگی دارند و در زمان انجام فعالیت های ورزشی، پوشیدن لباس های جذب و برقر اری رابطه جنسی اذیت می شوند این افراد کاندید مناسبی برای عمل کوچک کردن لابیاها می باشند.

عمل کوچک کردن لابیا ها به روش سنتی

با توجه به پیشرفت های بسیار در زمینه علم  پزشکی زنان هنوز هم جراحی سنتی جز یکی از شایعترین جراحی های زیبایی زنان است که مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا عمل زیبایی لابیا ها به روش سنتی در اتاق عمل و تحت بیهوشی عمومی طی یک ساعت زمان انجام می شود.

لابیاپلاستی با لیزر

با وجود تمام پیشرفت های پزشکی عمل زیبایی لابیا با لیزر جز پرطرفدارترین جراحی ها به شمار می آید. دلیل تمایل و خواهان این نوع جراحی ها به دلیل کم تهاجمی بودن آن هاست. معمولا جراحی زیبایی واژن با لیزر در مطب با بی حسی موضعی قابل انجام است. به همین منظور بیمار عوارض بیهوشی جراحی را نخواهد  داشت. در عمل لابیاپلاستی با لیزر جراحی برای فرد سبک تر بوده و کمتر به بخیه نیاز خواهد داشت.

شایان ذکر است، تکنیک به کارگرفته شده کاملا بسته به تبحر بهترین جراح زیبایی زنان در تهران در نتیجه جراحی تاثیر گذار خواهد بود. سعی نمایید در انتخاب جراح خود دقت لازم را داشته باشید تا از بروز عوارض ناشی از جراحی و به کار گرفتن دستگاه های غیر استاندارد پیشگیری نمایید.

 

انجام لابیاپلاستی با لیز به دست بهترین متخصص زنان تهران

مشورت با یک جراح پیشرو در حوزه لابیاپلاستی با لیزر می تواند اعتماد به نفسی را که به واسطه بدشکلی لابیا، جای خالی آن را در زندگی زناشویی تان احساس می کرده اید، به شما هدیه کند. دغدغه بدشکلی آزار دهنده در لابیا که تاثیرات آن جنبه های مختلف زندگی را تحت تاثیرات منفی خود قرار می دهد می تواند با مانور دستان هنرمند جراح خوب لابیاپلاستی درمان شود. در واقع وقتی عنوان بهترین جراح لابیاپلاستی برای برخی فعالان این حوزه زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، لقبی است که به واسطه تجربه، نگاه هنری و صرف دهه ها عمر کاری و تلاش جراح حاصل گردیده و ماحصل آن، رضایتی است که بیمار بعد از مشاهده نتیجه عمل، به آن دست پیدا کرده است. شکی نیست که انسجام بین مهارت فوق العاده جراح، تجربیات استثنایی، تحقیق و تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر، همگی در کنار هم خالق این هارمونی بوده و پاسخی متعهدانه برای درخواست بیمار در دستیابی به نتیجه ای رضایت بخش می باشد.

علل انجام لابیاپلاستی با لیزر در تهران

• دغدغه های فانکشنال

بزرگ بودن اندازه لابیا بنا به هر دلیلی می تواند مشکلات عملکردی عدیده ای را برایتان به همراه داشته باشد. پیچش یا احساس سایش در زمان پوشیدن لباس های تنگ یا انجام فعالیت های ورزشی از قبیل دوچرخه سواری انگیزه تان را در جای دادن ورزش در زندگی می کاهد.

• دغدغه های زیبایی

بزرگ بودن لابیای مینور در زمان ورود به یک رابطه جنسی، در شما در مقابل شریک جنسی تان استرس ایجاد می کند چراکه آناتومی بدشکل آن باعث می شود که اعتماد به نفس تان فرو بپاشد و به تبع آن، حس لذتی که از این رابطه انتظار دارید، حاصل نشود.

صرف نظر از اینکه شما بانوی عزیز که به زیبایی اندام خصوصی خود اهمیت داده و برای آن ارزش قائلید، بنا به کدام یک از دلایل فوق در مسیر بهره مندی از مزایای فرایند لابیاپلاستی با لیزر قدم گذاشته اید، توصیه دکتر ثناگو یکی از جراحان مطرح این حوزه زیبایی این است که حتماً تحقیق جامع در انتخاب یک جراح خوب را در راس اقدام خود برای این ورود به این پروسیجر قرار دهید.

عوارض لابیاپلاستی با لیزر

عمل زیبایی لابیا ها در صورتی که به درستی و توسط جراحی زیبایی زنان متبحر انجام گردد هیچ گونه عارضه ای را برای فرد به همراه نخواهد داشت. اما برخی از افراد از اینکه بر روی ناحیه کلیتوریس آن ها تاثیر منفی بگذارد می ترسند، به همین خاطر باید گفت عمل کوچک کردن لابیا ها هیچ گونه تاثیری بر روی این ناحیه نخواهد گذاشت.

مراقبت های قبل از عمل لابیاپلاستی با لیزر

بهتر است ابتدا فرد مورد معاینه و بررسی جراح زیبایی زنان قرار گیرد و در صورت مشاهده هر گونه بیماری اعم از: عفونت، زگیل تناسلی، تبخال و خونریزی های غیز طبیعی لازم است ابتدا به درمان این بیماری ها پرداخته سپس در صورت صحت کامل می تواند جراحی زیبایی لابیا را انجام دهد. همچنین قبل از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر انجام آزمایشات و تست پاپ اسمیر برای زنان متاهل ضروری است.

مراقب های عمل زیبایی لابیاها با توجه به نوع تکنیک به کار رفته متفاوت خواهد بود. لذا در صورتی که افراد پس از انجام این روش جراحی مراقبت های پزشکی را رعایت نمایید دوران بهتری را سپری خواهند نمود.

 

دوره ریکاوری و مراقبت های بعد از عمل زیبایی لابیا ها

دوره ریکاوری عمل کوچک کردن لابیاها بر حسب نحوه انجام جراحی متفاوت است. شکل اصلی لابیا بعد از جراحی حدوداً بعد از سپری شدن یک ماه و نیم نمایان می شود ولی اگر ورم بعد از جراحی زیاد باشد مدل طولانی تری برای نمایان شدن نتیجه مورد نیاز خواهد بود. در این بخش از مقاله به ذکر چند مورد از مراقبت های پس از لابیاپلاستی با لیزر خواهیم پرداخت که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید:

  • فرد بایستی سعی نماید پس از انجام جراحی هیچ گونه فشار جسمی وارد نیاورد.
  • سعی نماید به مدت یک هفته استراحت کند و از انجام فعالیت های روزمره اجتناب ورزد.
  • پس از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر بهتر است فرد به مدت دو روز از کمپرس سرد استفاده نماید.
  • برقراری رابطه جنسی و انجام فعالیت های ورزشی بهتر است پس از یک ماه انجام شود و قبل از این زمان از انجام این نوع فعالیت ها اجتناب ورزید.

چه مدت بعد از لابیاپلاستی با لیزر می توان فعالیت های نرمال را از سر گرفت؟

  • رابطه جنسی

بیماران باید از انجام برخی فعالیت های خاص بعد از عمل زیبایی لابیاها با لیزر خودداری کنند. یکی از این موارد مقاربت است و بیمار نباید برای یک دوره حداقل شش هفته ای با شریک جنسی خود رابطه جنسی برقرار کنند. بافت لابیا بسیار ظریف و حساس است و وارد آمدن فشار به آن می تواند باعث باز شدن بخیه ها و خونریزی شود.

  • فعالیت های ورزشی

فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی فیزیکی سنگین تا شش هفته بعد از عمل کوچک کردن لابیاها ممنوع است. فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، موتور سواری و سیگار کشیدن باید تا شش هفته ترک شود. هر چند سیگار کشیدن جزو فعالیت های فیزیکی محسوب نمی شود ولی به دلیل تاثیرات منفی در جریان خون به ناحیه تحت درمان قرار گرفته، باعث کند شدن فرایند بهبود شده و روند بهبود زخم ها و فروکش کردن ورم را به تعویق می اندازد.

  • استراحت کردن

بعد از عمل لازم است بیمار به مدت یک هفته الی ده روز استراحت کند. اگر شخص خود را درگیر کار کند یا برای مدت زمان طولانی در حالت نشسته یا ایستاده قرار گرفته و استراحت نکند، بخیه ها جذب نمی شوند و تورم نیز در ناحیه جراحی شده تشدید می شود.

چگونه باید بهداشت ناحیه عمل شده را رعایت کنیم؟

پوست لابیاها بعد از لابیاپلاستی با لیزر بسیار حساس بوده و هر گونه آلودگی و باکتری های را به خود جذب می کند . حال وظیفه فرد این است که با رعایت نکات بهداشتی ، از احتمال بروز عفونت در این نواحی بکاهد . در ادامه پزشک به شما توصیه هایی کرده است که با رعایت این نکات می ‌توانید فرآیند بهبود را تسریع ببخشید :

شستشو با آب ولرم : پس از عمل ، لابیا ها را با آب ولرم بشویید . از استفاده از صابون یا محصولات حاوی عطر اجتناب کنید.
ناحیه جراحی را با دقت خشک کنید : پس از شستشو ، لابیا ها را با دقت خشک کنید . از حرکات نرم و لطیف استفاده کنید و از فشار وارد کردن به ناحیه تناسلی اجتناب کنید .

استفاده از لباس ‌زیر های مناسب : انتخاب لباس‌ زیر های راحت و نرم که برای پوست حساسیتی ایجاد نمی کنند بسیار مهم است .
پیگیری با پزشک : پس از عمل ، در صورت بروز هر گونه نشانه یا عارضه در لابیا ها ، فورا آن را با پزشک خود در میان بگذارید .

پرهیز از فعالیت ‌های فیزیکی سنگین : در طول دوره بهبودی ، پرهیز از فعالیت‌ های سنگین موجب بهبود سریع ‌تر و کاهش خطر می شود ؛ زیرا ناحیه تناسلی بسیار حساس است و باید مراقب باشید که بخیه های آن باز نشده و دچار خونریزی نشود.

بعد از جراحی ممکن است هماتوم و لخته شدن خون در ناحیه جراحی اتفاق بیافتد. اگر بیمار به دقت به توصیه های پزشک گوش کرده و دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را رعایت کند احتمال شکل گیری هماتوم و بسیاری عوارض دیگر به حداقل رسیده و نتیجه دلخواه به دست خواهد آمد.

لابیاپلاستی با لیزر از گنبد کاووس به تهران

 

 

آیا می توان عمل زیبایی لابیاها با لیزر را با جراحی های دیگر به طور همزمان انجام داد؟

یکی از سوالاتی که برای بانوانی که قصد دارند ایرادات متعدد در ناحیه تناسلی خود را درمان کرده و هدف جوانسازی این ناحیه را دنبال کنند این است که آیا می توان جراحی زیبایی لابیاها با لیزر را همزمان با جراحی های زیبایی و جوانسازی دیگر در واژن انجام داد. زمانی که به متخصص زنان و زیبایی مراجعه می کنید و در خصوص دغدغه های ناحیه تناسلی تان با او مشورت می کنید پزشک متناسب با نیازهای بیمار تزریق ژل یا چربی لابیای ماژور را نیز توصیه می کند تا بعد از تکمیل جراحی، ناحیه تناسلی زیباتر و جوان تر به نظر برسد. گاهی نیز همزمان با عمل زیبایی لابیاها با لیزر ، عملیات سفید کردن یا وایتنینگ واژن انجام می شود.

سن مناسب برای جراحی لابیاپلاستی با لیزر

جراحی زیبایی لابیاها هیچ محدودیت سنی ندارد و بیمار می تواند در صورت ناراضی بودن شکل ظاهری لابیا در هر سنی برای جراحی اقدام کند. البته لازم است بیمار به بلوغ رسیده و رشد ناحیه تناسلی او کامل شده باشد. بنابراین مناسب ترین سن برای جراحی بعد از هجده سالگی است. بیماران می توانند تا سن شصت سالگی با قرار گرفتن تحت این جراحی از مزایای آن بهره مند شوند.

کلام آخر

عمل لابیاپلاستی با لیزر یکی از روش های جراحی کم تهاجم می باشد که هیچ گونه عارضه ای را برای فرد به دنبال نخواهد داشت. تنها لازم است قبل از انجام این عمل زیبایی در انتخاب جراح زیبایی زنان خود دقت لازم و کافی را داشته باشید تا زا بروز عوارض ناشی از جراحی و تکنیک نادرست و همچنین استفاده از دستگاه لیزر غیر استاندارد بکاهید.

دکتر الهه ثناگو متخصص زنان و زایمان

دکتر الهه ثناگو

جراح متخصص زنان زايمان و نازايی ـ لاپاراسكوپی، هيستروسكوپی
دكتر الهه ثناگو متخصص زنان زايمان نازايي دوره شش ساله پزشكي عمومي را در دانشگاه ايران به اتمام رساند
و سپس در سال ١٣٨٤ دوران تخصص خود را در رشته جراحي زنان و زايمان و نازايی به اتمام رسانيد.
سپس حدود دو سال دوران طرح خود را در استان كرمانشاه در خدمت رساني به مردم محروم
شهرستان گيلانغرب سپری كرد و پس از آن به تهران بازگشت .
ايشان دوره های كوتاه مدت و بلند مدت آموزش لاپارسكوپی و اندومتريوز را در خدمت اساتيد
بزرگی چون استاد عادل شروين در تهران، استاد البرزی در شيراز و پروفسور arnaud wattiez
در فرانسه گذرانده است .
سهامدار بیمارستان عرفان_نيايش

برچسب ها:
مقالات مرتبط
تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

اگر به تازگی زایمان انجام داده اید و یا به دلیل کاهش وزن، اندام های شما دچار تغییر شده اند، حتما با جستجو در اینترنت و پرس...

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

همانطور که می دانید انجام عمل لابیاپلاستی با هدف بهبود ظاهر لابیا و ایجاد تقارن در اندازه و فرم آنها از سوی جراح زیبایی...

عمل تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن یکی از روش های بسیار کاربردی و مطمئن برای تنگ کردن کانال واژن است. کانال واژن به دلایل مختلفی همچون...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *