خانه » جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان

امروزه یکی از مباحث داغ و شایع که در میان زنان رواج بسیاری پیدا کرده است، جراحی زیبایی زنان است. این امر بسیار خوشحال کننده است زیرا تمامی بانوان حق دارند در مورد بدن خود آگاهی داشته باشند و تصمیم به انجام جراحی بگیرند، ولی در گذشته چنین نبود اکثر بانوان اطلاعات در این خصوص نداشتند و این موضوع یک تابو بود و یک خانم در مورد ناحیه واژن اصلا حق فکر کردن و صحبت کردن در مورد انجام جراحی های زیبایی واژن نداشت. اما حال با گذشت زمان و از بین رفتن باور های اشتباه بهتر است بدانید در صورتی که ناحیه تناسلی، از نظر زیبایی و ساختاری مشکل خاصی داشته باشد نیاز است که به آن فکر شود و مشکلات آن رفع گردد، زیرا در صورتی که مشکلات ناحیه تناسلی درمان نشود خود می تواند مشکلات بزرگتری را برای فرد به وجود آورد. با این مقاله از سایت دکتر الهه ثناگو بهترین دکتر زنان و زایمان و جراح زیبایی واژن در تهران همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی در خصوص جراحی زیبایی زنان و انواع آن به دست آورید تا با آگاهی کامل عمل مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به انجام آن کنید.

 

جراحی زیبایی زنان در تهران - دکتر ثناگو

 

امروزه با توجه به موج عظیم اطلاعاتی که انسان ها می توانند از طریق شبکه های اجتماعی، کتاب ها، سایت های آموزشی و غیره بدست آورند که این امر موجب افزایش سطح آگاهی در تمامی افراد به ویژه زنان می شود. در گذشته حتی یک خانم جرات تصور فکر کردن به خود از لحاظ مشکلات ناحیه تناسلی را نداشت، حتی در صورتی که از لحاظ مسائل جنسی همچون؛ حس و میل جنسی و ارگاسم مشکلاتی داشت نمی توانست آن مسائل را با فردی، حتی همسر خود درمیان بگذارد و اطلاعاتی در این زمینه نداشت که به چه پزشکی مراجعه کند.

در صورتی که امروزه ناحیه تناسلی بانوان لقب صورت دوم را به خود گرفته است. در واقع بیان این موضوع نشان دهنده ی اهمیت سلامت و زیبایی این ناحیه می باشد. به همان اندازه که یک فرد برای زیبایی و زیباتر شدن صورت خود تلاش می کند. به همان نسبت می تواند برای زیباتر شدن ناحیه تناسلی خود تلاش نمایید و در صدد رفع مشکلات این ناحیه با انجام جراحی زیبایی زنان برآید. جالب است بدانید که تنها روابط جنسی و سکشوال مطرح نیست، بلکه خیلی از موارد همچون بهداشت، زیبایی و حتی حس افراد می تواند با درمان آن مشکلات بهتر شود. شایان ذکر است، با وجود اینکه گستره اطلاعات زیاد است، به همان اندازه می تواند اطلاعات نادرست هم بدست آورید. در بسیاری از منابع که ممکن است به صورت متنی، ویدیویی و حتی صحبت های یک فرد باشد تمامی این ها می تواند نادرست و اشتباه باشد و موجب شود تا فرد را به اشتباه اندازد. به همین خاطر باید هشیار باشید .

گاهی اوقات ممکن است فردی به منظور درمان مشکلات ناحیه تناسلی خود به یک فرد مراجعه کند که احتمال نامتخصص بودن و عدم تبحر کافی آن فرد وجود خواهد داشت، همان طور که ذکر شد ناحیه تناسلی همانند صورت دوم است در صورتی که بدون آگاهی تحت درمان خاصی یا اعمال جراحی قرار گیرد، می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای افراد به وجود آورد، لذا قبل از آنکه اقدام نمایید ابتدا اطلاعاتی کافی در خصوص پزشک بدست آورید و مطمئن شوید که از چه اشخاصی اطلاعات لازم را کسب می کنید.

توضیحات دکتر ثناگو در خصوص جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان به چه صورت است؟

جراحی زیبایی واژن همانند جراحی های زیبایی صورت بسیار حائز اهمیت است همان طور که قبل از اقدام به جراحی زیبای صورت با چندین پزشک مشورت می کنید بهتر است برای جراحی زیبایی واژن هم با چندین پزشک مشورت نمایید، تا با دید باز اقدام کنید و به هر پزشکی خودتان را نسپارید و به پزشکی مراجعه نمایید تا با خیالی آسوده جراحی را انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که هر جراحی با نتیجه ای صد در صد همراه نخواهد بود و احتمال بروز عوارضی وجود خواهد داشت، اما به منظور پیشگیری از بروز عوارض ناشی از جراحی زیبایی زنان حتما در انتخاب جراح زیبایی واژن خود دقت لازم و کافی را داشته باشید.

آناتومی واژن

واژن قسمت داخلی سیستم تناسلی است در حالی که ممکن است برخی از افراد واژن را قسمت بیرونی ناحیه تناسلی هم خطاب کنند. در صورتی که از لحاظ علمی و پزشکی قسمت داخلی ناحیه تناسلی بانوان ناحیه واژینال است، که شامل لوله داخلی بدن بوده و این لوله قسمت بیرونی را به رحم متصل می کند و آن را لوله واژن می نامند. در لوله واژن رابطه جنسی انجام شده و سر جنین از این لوله خارج می گردد که به آن واژن گفته می شود.

قسمت بیرون ناحیه تناسلی در ظاهر قابل مشاهده بوده و خود شامل چند بخش می باشد؛ ورودی واژن، قسمت لابیاها که به دو بخش لابیا ماژور و مینور تقسیم می گردد و بخش دیگر ناحیه تناسلی بیرونی شامل کلیتوریس می باشد. لذا ناحیه تناسلی زنان شامل چهار بخش؛ ناحیه داخلی واژن، ناحیه بیرونی لابیاها، کلیتوریس و ورودی واژن است. عمل جراحی زیبایی زنان نیز بر روی ناحیه خارجی و لابیاها انجام می پذیرد.

علل گشاد شدن واژن

هر کدام از این نواحی می تواند از لحاظ زیبایی و سلامتی به درمان نیاز داشته باشند. ناحیه واژینال ناحیه ای است که رابطه جنسی در آن برقرار می شود و بیشترین منطقه ای است که بر روی روابط جنسی تاثیر می گذارد و به دلیل انتقال حس جنسی، برای مردان و زنان بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از مشکلات زنان گشاد شدن ناحیه واژن می باشد که در این مورد شریک جنسی فرد ممکن است نظر دهد که واژن شل و یا گشاد شده است. در صورت بروز چنین مشکلی نیاز است تا جراحی زیبایی زنان در تهران یا شهر محل زندگی فرد و نزد جراحی مجرب انجام شود.

  • ژنتیک

یکی از عوامل موثر در گشاد شدن واژن ژنتیک می باشد، بدین معنا که لوله واژینال به صورت کاملا ژنتیک و  مادرزادی کمی بزرگ تر است. به طور معمول بزرگ بودن لوله واژینال در برخی نژادها بیشتر اتفاق می افتد. بعضی از نژادها واژنی گشاد تر و بعضی دیگر واژنی تیره خواهند داشت.

  • زایمان طبیعی

مهمترین علل گشاد شدن ناحیه واژن داشتن سابقه زایمان طبیعی است، اما لازم است بدانید که برخی از افراد با داشتن سابقه زایمان سزارین باز هم با مشکل گشادی واژن مواجه هستند که این خود می تواند دلایلی همچون ژنتیک داشته باشد.

  • تغییرات هورمونی

یکی دیگر از عوامل موثر در گشادی واژن و نیاز پیدا کردن به جراحی زیبایی زنان ، تغییرات هورمونی همچون زایمان به ویژه زایمان طبیعی است.

  • افزایش سن

افزایش سن یکی از عواملی است که می تواند تغییراتی در بافت واژن ایجاد کند و موجب شود تا آن سفتی و آن حالت اولیه به مرور زمان از دست برود.

  • روابط جنسی

جالب است بدانید در صورتی که رابطه جنسی زیاد باشد این عامل باعث می شود تا واژن از حالت اولیه خارج شود و مقداری گشاد تر شود.

جراحی زیبایی زنان چیست؟

عمل زیبایی زنان شامل جراحی قسمت بیرونی و جراحی داخل واژن است. جراحی زیبایی واژن قسمت بیرونی به سه نوع جراحی تقسیم بندی بندی می شود که این نوع جراحی ها شامل لابیاپلاستی، تزریق چربی به لابیاها و جراحی کلیتوریس می باشد. جالب است بدانید که شایعترین نوع جراح زیبایی زنان لابیاپلاستی است.

جراحی زیبایی داخلی واژن جهت کلاژن سازی بافت و تنگ کردن واژن انجام می شود و می تواند موجب شود تا سایز واژن به حالت نرمال بازگردد.

آشنایی انواع جراحی زیبایی واژن

زیبایی واژن به روش های مختلفی انجام می شود که نوع انتخاب روش جراحی زیبایی زنان بسته به شرایط بیمار و صلاحدید پزشک متفاوت می باشد، برای شناخت بهتر روش های زیبایی واژن با ما همراه باشید.

زیبایی واژن با لیزر

لیزر زیبایی زنان یکی از بهترین گزینه های درمان برای تحریک کلاژن سازی بافت های زیرین و بافت های همبند است که باعث می شود تا استحکام بافت افزایش یابد، اما لیزر زیبایی زنان برای تنگ کردن واژن موثر نخواهد بود. لیزر زیبایی زنان باعث می شود تا سلول های جدید به وجود آید که این امر موجی می شود تا حس بهتر و خونرسانی ناحیه واژن بهتر شود.

  • تنگ کردن واژن با قرص ماریانا

امروزه استفاده از قرصی بنام ماریانا شیوع بسیاری پیدا کرده است، اما طبق تحقیقات انجام شده افرادی که این نوع قرص ها را مصرف کرده اند، پس از مدتی قادر به برقراری رابطه جنسی نبوده اند. زیرا این قرص تغییرات شیمیایی بر روی ناحیه واژن ایجاد می کند که درمان آن بسیار سخت است و بهتر است قبل از آنکه هر روش را انجام دهید ابتدا در مورد آن تحقیق و بررسی نمایید.

  • تنگ کردن واژن با جراحی و لیزر

در صورتی که ناحیه ورودی واژن بسیار گشاد و باز شده است، بهترین گزینه درمان جراحی می باشد. به طور معمول در جراحی بافت اضافه برداشته شده و مجدد ترمیم می گردد ولی اگر ناحیه ورودی واژن زیاد گشاد نشده و میزان گشادی تنها در حد یک تغییر هورمون بارداری باشد، بهترین گزینه درمانی لیزر است، زیرا این میزان گشادی موجب می شود تا حس این ناحیه کم شود که با انجام لیزر درمانی حس تنگی را برای مردان و زنان ایجاد نمود.

مراقبت های بعد از عمل تنگ کردن واژن

به طور معمول عمل تنگ کردن واژن یک جراحی زیبایی است که طول مدت زمان انجام جراحی دو ساعت خواهد بود و جراحی به دو صورت بیهوشی و بی حسی موضعی قابل انجام خواهد بود. طول مدت بستری در بیمارستان یک شب خواهد بود و پس از آن بیمار می تواند ترخیص شود و بایستی بیمار حدود 40 روز از انجام فعالیت های سنگین و از برقراری رابطه جنسی اجتناب ورزد.

 

 

زیبایی واژن با آر اف

یکی از روش های جراحی زیبایی زنان استفاده از لیزر آر اف است که می تواند کمک کننده باشد. نوع روش زیبایی با توجه به وضعیت فرد مشخص می گردد.

عمل لابیاپلاستی پرطرفدارترین جراحی های زیبایی زنان

ناحیه تناسلی بیرونی متشکل از لابیا است، در صورتی که این لابیاها بیش از حد طبیعی بزرگ باشد، درمان می تواند به صورت های جراحی در اتاق عمل، آر اف و لیزر انجام گیرد. انتخاب نوع روش درمان بسته به شرایط سیستم بدنی فرد و صلاحدید پزشک مشخص می گردد. ناحیه تناسلی بیرونی شامل لابیا ماژور و مینور می باشد. لابیا مینور قسمت گوشتی بیرونی است که این قسمت هم می توانند به دلیل ژنتیک، ترشح هورمون ها در دوران بارداری و تغییرات هورمونی بارداری شکل آن از حالت عادی تغییر کرده و موجب رشد و بزرگ تر شدن آن شود.

گاهی اوقات آنقدر مشکلات بیماری وجود دارد که ترجیح داده می شود تا بیمار در اتاق عمل تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد و جراحی زیبایی زنان انجام گردد، اما در صورتی که مشکل لابیاها زیاد نباشد، رفع این مشکل می تواند در مطب با لیزر صورت گیرد. جالب است بدانید که، انتخاب روش درمان و زیبایی بسته به صلاح دید پزشک، وضعیت بیماری و مشورت با خود بیمار انتخاب می گردد. روش های زیبایی موقتی بوده و برگشت پذیر است، اما جراحی های زیبایی لابیا مینور بدین صورت نیست، به دلیل اینکه طی جراحی حدود دو تا سه سانت از بافت برداشته می شود و به همین دلیل دیگر این بافت رشدی نخواهد داشت، لذا نگران جراحی لابیاپلاستی نباشید زیرا پس از جراحی بافت برگشت نخواهد داشت.

جالب است بدانید که، اکثریت افراد تصور می کنند که اصطحکاک و خودارضایی می تواند موجب رشد لابیاها شود، در صورتی که چنین نیست و رشد لابیاها تنها به دلیل تغییرات هورمونی و ژنتیک اتفاق می افتد. لابیا ماژور قسمت بیرونی ناحیه تناسلی، محل رویش موهای زائد می باشد، لابیا ماژور متشکل از بافت چربی است. عوامل متعدد بسیاری می تواند بر روی این ناحیه تاثیر بگذارد و موجب کاهش بافت چربی گردد. یکی از عوامل موثر در کاهش بافت چربی ناحیه لابیا ماژور، کاهش وزن است. زیرا با کاهش چربی، چربی های تمامی نواحی بدن کاهش یافته و علاوه بر کاهش بافت چربی می تواند موجب شل و افتادگی پوست این ناحیه شود.

افزایش سن، بارداری و زایمان از عواملی است که موجب چین و چروک این ناحیه می شود و این می تواند میزان چربی این ناحیه را تحت تاثیر قرار دهد و موجب تغییر آن به نسبت حالت اصلی شود. ناحیه ورودی واژن از طریق معاینه قابل مشاهده بوده و زایمان طبیعی یکی از عواملی است که بر روی ناحیه ورودی واژن تاثیر می گذارد و موجب شل شدن این ناحیه می شود و باعث می شود فرد به انجام جراحی زیبایی زنان نیاز پیدا کند. جالب است بدانید، ناحیه ورودی واژن بر روی حس جنسی تاثیر می گذارد، در صورتی این ناحیه شل شود می تواند بر روی حس جنسی زنان و مردان تاثیر گذاشته و موجب کاهش حس جنسی شود. به طور معمول شل شدن ناحیه ورودی واژن در اثر زایمان و افزایش سن اتفاق می افتد.

در صورتی که شما به این گونه مشکلات مواجه هستید، نگران نباشید زیرا تمامی این مشکلات قابل درمان خواهد بود، قبل از اقدام به اعمال جراحی زیبایی می توانید در ابتدا با جراح زیبایی زنان مشاوره نمایید و پس از بررسی های لازم بهترین روش درمان انتخاب و درمان صورت گیرد.

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

زمانی که بیمار جراحی زیبایی زنان یا همان لابیاپلاستی را انجام داده باشد، معمولا نیازی به بستری در بیمارستان نخواهد بود و پس از انجام جراحی بیمار می تواند به محل سکونت خود بازگردد. اما بهتر است بیمار به مدت یک هفته استراحت کافی داشته باشد و از فعالیت های همچون ایستادن به مدت زیاد، رانندگی کردن اجتناب ورزد. یکی از نکاتی که بایستی به آن دقت شود از داشتن فعالیت های سنگین ورزشی و رابطه جنسی اجتناب ورزید.

تزریق چربی به واژن

ناحیه تناسلی بیرونی از لابیاماژور، لابیا مینور و کلیتوریس تشکیل شده است. اگر بافت چربی لابیا ماژور از بین برود، بهترین روش درمانی انتقال چربی خواهد بود. لازم است بدانید که انجام تزریق چربی می بایست در محیطی کاملا استریل صورت گیرد و به هیچ عنوان بهتر است که تزریق کردن چربی در مطب انجام نگیرد. هزینه تزریق چربی در بیمارستان کمی بیشتر خواهد بود زیرا این فرایند یک روش زیبایی دو مرحله ای است که طی مرحله اول استخراج چربی از بدن خود فرد است و پس از فرآیند آماده سازی تزریق چربی به ناحیه واژن انجام می شود.

لازم است بدانید،  از نواحی بدن که چربی استخراج می شود پس از عمل احساس ناراحتی و درد وجود خواهد داشت. انجام تزریق چربی از لحاظ زیبایی بسیار عالی است و گاهی احتمال تزریق چربی طی دو تا سه مرحله صورت می گیرد، زیرا بخشی از چربی جذب می شود و در نهایت آن مقدار از چربی که باقی می ماند متناسب با نیاز بدن فرد خواهد بود.

 

تزریق ژل به واژن

یکی دیگر از روش های جراحی زیبایی زنان تزریق ژل است که در آن نیازی به استفاده از تیغ جراحی و دارو های بیهوشی نمی باشد، تزریق ژل به ناحیه تناسلی با تزریق ژل صورت متفاوت است و از نظر زیبایی مقرون به صرفه نخواهد بود. در صورتی که جراحی شما توسط جراح زیبایی زنان متبحر انجام شود نیازی نیست از این جراحی ترس و اضطراب داشته باشید.

تنگ کردن دهانه ورودی واژن

قبل از انجام جراحی زیبایی زنان می بایست ابتدا علت شلی و افتادگی واژن بررسی شود، در صورتی که سابقه انجام زایمان طبیعی را دارید، ممکن است در اثر زایمان بافت واژن از داخل پاره شده و کلاژن ناحیه داخلی از بین رود و فاشیاها پاره شود که این امر می تواند موجب شل شدن واژن شود. ناحیه ورودی واژن از طریق معاینه قابل مشاهده است. حالت این ناحیه بر روی حس جنسی در مردان و زنان بسیار موثر می باشد و بیشترین حس جنسی در زنان را دارد. زایمان طبیعی و افزایش سن یکی از عواملی است که می تواند موجب شود تا ناحیه ورودی واژن از حالت طبیعی خارج شود و منجر به شل شدن آن شود. در صورتی که دچار چنین مشکلی شده اید می توانید با درمان آن به رفع مشکل خود بپردازید و حس جنسی خود و همسرتان ر ا بهبود بخشید.

شایان ذکر است، در صورتی که دچار چنین مشکلی هستید قبل از آنکه بخواهید تصمیم به درمان بگیرید می توانید با بهترین دکتر جراحی زیبای زنان تهران یا شهر محل زندگی خود مشورت نمایید و پس از بررسی های لازم بهترین روش درمانی برای فرد تصمیم گیری و انتخاب شود.یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن دقت شود این است که، اگر شما سابقه زایمان طبیعی را داشته اید، این امر موجب می شود تا بافت واژن و فاشیا از داخل پاره شده و کلاژن داخلی از بین می رود. جالب است بدانید، ناحیه ای که دچار پارگی شده است حتی اگر بخیه زده شود شلی بافت های زیرین باقی خواهد ماند و بافت حمایت واژن خود را از دست می دهید. لذا اکثر افرادی که زایمان طبیعی داشته اند، احتمال اصلاح بافت استحکامی واژن وجود دارد، این احتمال برای تمامی افراد وجود نخواهد داشت و ابتدا بایستی فرد تحت معاینه و بررسی قرار گیرد تا با توجه به وضعیت بیمار روش درمانی مشخص گردد.

جراحی زیبایی کلیتوریس

ناحیه کلیتوریس بخشی از ناحیه تناسلی بیرونی است که در این ناحیه پوستی وجود دارد که به آن هوود کلیتورال گفته می شود. اگر پوست اضافی این ناحیه برداشته شود میتواند به افزایش میل جنسی کمک نمایید که انجام جراحی زیبایی زنان در ناحیه کلیتوریس در تهران یا دیگر شهر های ایران می تواند به دو صورت در مطب و اتاق عمل صورت گیرد.

جراحی زیبایی زنان و لیفت واژن با نخ

نخ های زیبایی واژن انواع مختلفی دارند. برخی از این نخ ها حجم دهنده و برخی دیگر لیفت کننده خواهند بود که به طور معمول این نوع نخ ها برای صورت هم مورد استفاده قرار می گیرد. برای افزایش حجم لابیا ماژورها می توان از این نوع نخ ها استفاده نمود، اما میزان نخ باید خیلی زیاد باشد و این روش زیبایی از نظر هزینه بالاست. در صورتی که برخی مراکز هزینه کمتری را دریافت می کنند، تنها به دلیل کاهش قیمت به آنجا مراجعه نکنید زیرا نخ های زیبایی که در کشورهای معتبر ساخته می شود به طور معمول با کیفیت بوده و هزینه زیادی خواهند داشت و عوارض بسیار کمی دارند، لذا نباید از هر نخی استفاده نمود.

نخ های زیبایی واژن روش مناسبی برای جراحی زیبایی زنان هستند، اما ماندگاری آن ها خیلی طولانی نخواهد بود و حداکثر میزان ماندگاری نخ های زیبایی حدود یک سال و نیم خواهد بود، زیرا نخ ها پس از مدتی جذب می شود و آن حالتی که داشته پس از مدتی از بین می رود و تنها چند درصد آن باقی می ماند. نخ های زیبایی همانند تزریق چربی یک روش زیبایی صد در صد و دائمی نیست و نیاز به تکرار مجدد خواهد داشت.

کلام آخر

در حقیقت هدف ما از این مقاله اطلاع رسانی به تمامی بانوان بوده، امید داریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم، به شناخت بیشتر شما در مورد روش های جراحی زیبایی زنان کمک کرده تا با آگاهی بیشتر بتوانید بهترین روش را انتخاب نمایید. بسیار خرسندیم که با کسب آگاهی بیشتر به خود اهمیت می دهید ولی در انتخاب خود چه از لحاظ روش انجام جراحی و بهترین جراح زیبایی زنان در تهران یا شهر محل سکونت خود دقت نمایید و با هر مشاوره ای جراحی را انجام ندهید. سعی کنید برای داشتن انتخاب بهتر جلسات مشاوره ای بسیاری را داشته باشید و سپس تصمیم گیری نمایید.

دکتر الهه ثناگو متخصص زنان و زایمان

دکتر الهه ثناگو

جراح متخصص زنان زايمان و نازايی ـ لاپاراسكوپی، هيستروسكوپی
دكتر الهه ثناگو متخصص زنان زايمان نازايي دوره شش ساله پزشكي عمومي را در دانشگاه ايران به اتمام رساند
و سپس در سال ١٣٨٤ دوران تخصص خود را در رشته جراحي زنان و زايمان و نازايی به اتمام رسانيد.
سپس حدود دو سال دوران طرح خود را در استان كرمانشاه در خدمت رساني به مردم محروم
شهرستان گيلانغرب سپری كرد و پس از آن به تهران بازگشت .
ايشان دوره های كوتاه مدت و بلند مدت آموزش لاپارسكوپی و اندومتريوز را در خدمت اساتيد
بزرگی چون استاد عادل شروين در تهران، استاد البرزی در شيراز و پروفسور arnaud wattiez
در فرانسه گذرانده است .
سهامدار بیمارستان عرفان_نيايش

برچسب ها:
مقالات مرتبط
تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

اگر به تازگی زایمان انجام داده اید و یا به دلیل کاهش وزن، اندام های شما دچار تغییر شده اند، حتما با جستجو در اینترنت و پرس...

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

همانطور که می دانید انجام عمل لابیاپلاستی با هدف بهبود ظاهر لابیا و ایجاد تقارن در اندازه و فرم آنها از سوی جراح زیبایی...

عمل تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن یکی از روش های بسیار کاربردی و مطمئن برای تنگ کردن کانال واژن است. کانال واژن به دلایل مختلفی همچون...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۷ دیدگاه ها
  1. سلام.خسته نباشین.ببخشید میخواستم بپرسم عمل لیفت واژن با نخ رو شما انجام میدین؟ و اینکه این‌نخها چه مدت بعد جذب میشن.هزینشم میتونم بپرسم ممتونم

    پاسخ
    • سلام، لیفت واژن با نخ را انجام نمی دهم .

      پاسخ
  2. سلام خانم دکتر کسی که زایمان طبیعی داشته باشه بعد از چند ماه میتونه تنگ کردن واژن انجام بده و اینکه بعد از زایمان باید جراحی کنم یا با لیزر قابل انجام است ؟

    پاسخ
  3. سلام
    بعد از چند وقت از زایمان میشه جراحی تنگ کردن واژن انجام داد ؟ لطف می کنید جواب بدید

    پاسخ
    • سلام
      انجام جراحی زیبایی بلافاصله یا همزمان با زایمان امکان پذیر نخواهد بود و بایستی به مدت شش ماه صبر نمود تا تورم ها ناحیه تناسلی برطرف شود سپس جراحی انجام شود. برای آگاهی بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله تنگ کردن واژن پس از زایمان
      مراجعه نمایید.

      پاسخ
  4. عمل زیبایی واژن اگر در مطب انجام شود خطرناکه گفتند تا پرده بکارت بریده و بخیه میشود

    پاسخ
    • خیر عزیزم. همچین موردی وجود نداره در جراحی های زنان توجه پزشک به موارد حساس بسیار بالاست تا بیمار آسیب نبیبنه و فقط مشکلات ظاهری آن از بین میره و مشکلات بیمار برطرف میشه. حتما باید به پزشک متبحر مراجعه کنید.

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *