تهران، مجيديه شمالی، ميدان ملت، خيابان قليچ خانی، پلاك ١٠٠

برچسب ها:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تکنیک های جدیدی در حیطه جراحی زیبایی زنان وجود دارد که می تواند به رفع مشکلات زیبایی و درمانی افراد کمک بسزایی نمایید، که یکی از این روش های زیبایی پلاسما تراپی واژن نام دارد. در واقع پلاسماتراپی روشی است که از بعد پنجم ماده تشکیل شده و با توجه به پیشرفت ها و تغییراتی که در علم فیزیک به وجود آمده، پلاسما نامگذاری شده است.

دستگاه پلاسما الکتریسیته هایی را تولید می کند و به صورت یک لوله شیشه ای تقریبا بلند است که داخل واژن بدن فرد جهت درمان و زیبایی قرار داده می شود. پس از ورود این دستگاه به داخل واژن، دستگاه روشن می گردد که با کمک جریان الکتریسیته پلاسما تولید شده و در نهایت با برخورد پلاسما به مخاط گازی بنام گاز دی اکسید کربن ایجاد می گردد.
گاز دی اکسید کربن یک گاز استریل کننده است و همین امر کمک می نمایید تا افراد مبتلا به عفونت های مکرر واژن بتوانند با استفاده از این دستگاه همزمان با دارودرمانی به درمان و رفع عفونت واژن کمک نمایند.

آیا پلاسما تراپی واژن درد دارد؟

یکی از سوالاتی که اکثر افراد در زمان استفاده از این دستگاه می پرسند این است که آیا دستگاه پلاسما درد دارد؟ افراد کاندید پلاسما تراپی واژن بایستی بدانند که استفاده از این دستگاه به هیچ عنوان درد نخواهد داشت و یک روش درمانی و زیبایی کاملا بدون درد و عارضه است.

نحوه انجام پلاسما تراپی

در ابتدا فرد بدون استفاده از هیچ نوع ماده بی حسی در پوزیشن دستگاه معاینه دراز می کشد، سپس لوله شیشه ای دستگاه در داخل واژن فرد قرار داده می شود. حدود پنج تا ده دقیقه این دستگاه در داخل بدن فرد خواهد بود. در طول این مدت گاز دی اکسید کربن در بدن آزاد شده و در صورتی که فرد مبتلا به عفونت مکرر واژن باشد، سبب می گردد تا میکروارگانیزم های واژن فرد آزار داده و در نهایت سبب درمان عفونت واژن می شود.

تعداد جلسات پلاسما تراپی واژن

تعداد جلسات پلاسما تراپی واژن بسته به نوع استفاده آن درمان و زیبایی متفاوت است. آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است بدانید که با یک جلسه درمان نمی توان به نتایج درخشانی دست یافت و به رفع مشکل فرد پرداخت. به طور معمول به افراد کاندید استفاده از پلاسما تراپی واژن توصیه می گردد تا مراجعات هفتگی یا دو هفته یکبار داشته باشند.

در صورتی که از پلاسما تراپی واژن به منظور درمان عفونت واژن استفاده می شود، با چنین شرایطی فرد حدودا چهار تا پنج جلسه درمانی بسته به شرایط نیاز خواهد داشت تا درمان صورت گیرد.

کاربرد پلاسما تراپی واژن

پلاسماتراپی روشی است که جهت درمان و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

عفونت های مکرر واژن

یکی از کاربرد های درمانی استفاده از دستگاه پلاسما تراپی واژن درمان عفونت های مکرر واژن است. نکته ای که بایستی بدان دقت نمایید چنین است که این روش به عنوان یک روش درمانی مکمل همزمان همراه را با دارو درمانی بسیار موثر است و البته هیچ موقع جایگزینی برای درمان دارویی نخواهد بود.

افرادی که با عودهای مکرر عفونت واژن به متخصص زنان و زایمان مراجعه می نمایند، با وجود روش های متفاوت یکی از روش های که به افراد پیشنهاد می شود که بسیار موثر خواهد بود استفاده از پلاسما تراپی واژن است.

درمان حمایتی اچ پی وی

یکی دیگر از کاربردهای استفاده از دستگاه پلاسما تراپی واژن در زمان ابتلا به ویروس اچ پی وی است. به طور معمول پس از آنکه تست دهانه رحم نشان داد که فرد مبتلا به ویروس زگیل تناسلی است، در این زمان یکی از روش های درمان حمایتی پلاسماتراپی می باشد.

فرد مبتلا به ویروس زگیل تناسلی علاوه بر تزریق واکسن گارداسیل می تواند هر دو هفته یک بار از این روش جهت بهبود وضعیت بیماری خود استفاده نمایید.

قابل توجه است که پلاسماتراپی سبب از بین رفتن و درمان قطعی ویروس نمی شود بلکه جهت بهبود وضعیت فرد در چنین شرایطی می گردد. زیرا این ویروس درمان قطعی نداشته و تنها با کمک روش های درمانی می توان به بهبود وضعیت فرد کمک نمود.

جوانسازی واژن

دستگاه پلاسما تراپی واژن مزیت ها و کاربردهای بسیاری دارد که یکی دیگر از این کاربردها جوانسازی واژن می باشد. استفاده از پلاسماتراپی در کنار کربوکسی تراپی واژن در جوانسازی ناحیه تناسلی تاثیر بسزایی خواهد داشت. پلاسما تراپی واژن به دلیل اشعه، ارتعاش و گازی که تولید می کند، تحریک به جوانسازی واژن می نمایید.

پلاسماتراپی را می توان همزمان با دیگر روش های زیبایی همچون لیزر استفاده نمود تا میزان اثرات آن بیشتر و بهتر گردد و نتیجه مطلوب تری حاصل شود.

در نهایت بگوییم؛

استفاده از پلاسما تراپی به ویژه زمانی که با درمان های دیگر ترکیب می شود به جوانسازی واژینال، آتروفی و خشکی های واژن، رفع کاهش حس واژن، درمان عفونت های مکرر واژینال، کنترل ویروس زگیل تناسلی، جوانسازی واژن و بهبود حس جنسی و ارگاسم کمک بسزایی نمایید.

راه های ارتباطی با دکتر الهه ثناگو:

صفحه اینستاگرام: drelahesanagoo
شماره تماس: ۲۶۳۱۸۹۲۶

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بهترین جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه نمایید.

جراح متخصص زنان و زایمان و نازایی – لاپاراسکوپی، هیسترکتومی

Call Now Buttonتماس با پزشک