جوانسازی واژن با لیزر

افزایش سن، عوامل محیطی و کاهش کلاژن تغییراتی را در پوست ایجاد می نماید اما تاثیرات کاهش کلاژن و افزایش سن در پوست به ویژه در سطوح مخاطی به ویژه مخاط واژن به وضوح قابل مشاهده است . مخاط واژن در اثر افزایش سن و کاهش کلاژن با علائمی همچون درد، خشکی در زمان مقاربت، گشادی واژن، کاهش سطح کیفی زناشویی، بی اختیاری ادرار، عفونت های مکرر، سوزش و خارش همراه خواهد بود .

جوانسازی واژن با لیزر

چگونه لیزر باعث جوانسازی می شود ؟

یکی از بهترین روش های جوانسازی واژن که به صورت غیرتهاجمی انجام می شود، جوانسازی واژن با لیزر می باشد . لیزر درمانی می تواند علاوه بر جوانسازی، مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی را در کمترین زمان درمان نمایید .

کاهش سطح هورمون های استروژن و پروژسترون بر روی بافت های ناحیه تناسلی داخلی و خارجی تاثیر بسزایی می گذارد و منجر به کاهش حجم لبه های ناحیه تناسلی می شود . برخی از افراد تصور می کنند که این مشکل تنها به دلیل انجام زایمان طبیعی است، این در حالی است که افراد بدون سابقه زایمان طبیعی و بارداری هم دچار چنین مشکلی شده اند.

جوانسازی واژن با لیزر یک درمان غیر تهاجمی ساده است که می تواند مشکلات زیبایی و درمانی ناحیه تناسلی را برطرف نمایید . با انجام لیزر درمانی، بافت های ناحیه واژن جمع خواهد شد و سبب تحریک کلاژن می شود . بدین ترتیب در کوتاهترین زمان بافت دیواره واژن ترمیم و میزان کلاژن و رطوبت بیشتری را خواهد داشت .

بهترین سن جوانسازی واژن با لیزر

یکی از سوالات شایع در بین عموم افراد این است که، چه زمانی برای انجام لیزر جوانسازی واژن مناسب است ؟ لیزر درمانی در سنین مختلفی به منظور درمان بیماری ها قابل انجام است، اما بهترین زمان انجام لیزر واژینال به منظور جوانسازی در بین سنین ۳۰ تا ۶۵ سالگی خواهد بود .

ماندگاری اثرات جوانسازی واژن با لیزر

مدت زمان ماندگاری لیزر درمانی با توجه به شرایط و ژنتیک فرد متفاوت می باشد. اما به طور معمول اثرات درمان پس از اولین جلسه قابل مشاهده می باشد و تا سال ها باقی خواهد ماند .

آیا جوانسازی واژن درد دارد ؟

لیزر جوانسازی واژن یک روش زیبایی کاملا بدون درد است . به طور معمول قبل از انجام لیزر ابتدا ناحیه مورد نظر با کمک کرم های بی حسی، به صورت موضعی بی حس می شود . فرد در زمان درمان تنها احساس گرما و لرزش خفیفی خواهد داشت و هیچ گونه دردی در این زمان حس نخواهد کرد . تنها برخی از افرادی که پوست های حساس دارند کمی احساس سوزش پس از درمان خواهند داشت که معمولا این حس به راحتی با استفاده از کمپرس های سرد قابل تحمل و کنترل خواهد بود .

دکتر الهه ثناگو جراح و متخصص زنان و زايمان، با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها و جراحی های زیبایی زنان می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. جهت مشاوره با بهترین جراح زیبایی زنان در تهران می توانید با شماره ۲۶۳۱۸۹۲۶ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکتر الهه ثناگو مراجعه نمایید.

تعداد جلسات جوانسازی واژن با لیزر

تعداد جلسات لیزر درمانی بسته به وضعیت بیمار و صلاحدید پزشک متفاوت می باشد . زمانی که میزان شل شدن بافت های واژن بسیار زیاد باشد، تعداد جلسات درمان بیشتر خواهد بود . اما به طور معمول تعداد جلسات درمانی بین یک تا سه جلسه متفاوت می باشد .

زمان مناسب برقراری رابطه جنسی پس از جوانسازی واژن با لیزر چه موقع است ؟

مدت زمان اجتناب از برقراری رابطه جنسی پس از جوانسازی واژن بسته به شرایط فرد و صلاحدید پزشک متفاوت می باشد . در برخی افرادی امکان برقراری رابطه جنسی پس از یک هفته انجام می شود در صورتی که در برخی افراد بهتر است به مدت یک تا دو ماه از برقراری رابطه جنسی اجتناب ورزد .

جوانسازی واژن یکی از بهترین روش های کم تهاجمی زیبایی به شمار می آید، که به منظور درمان مشکلات زنان و زیبایی به شمار می آید . در صورتی که خواهان انجام این روش زیبایی هستید می توانید سوالات خود را بپرسید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه نمایید.

3 + چهار =